کد خبر: ۴۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

 جانشین آل‌کثیر در پرسپولیس مشخص شد

مهاجم جوان و آینده دار قرمزها برای فصل بعد در لیست اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از شهر خبر, پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی دو ۳ مهاجم از دست داد و شهاب زاهدی را هم به خدمت گرفت. یحیی در حال حاضر مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در اختیار دارد و یک مهاجم خارجی هم به جمع قرمزها اضافه خواهد شد.

با توجه به پر بودن لیست پرسپولیس، این باشگاه دیگر نمی‌تواند مهاجم بالای ۲۳ سال به فهرست خود اضافه کند و اگر در پستی نیاز به بازیکن داشته باشد،باید بازیکنی به خدمت بگیرد که زیر ۲۳ سال باشد. علیرضا خدادای مهاجم جوان و آینده دار پرسپولیس که محصول آکادمی این باشگاه است،مثل سال قبل در تمرینات پیش فصل این تیم حضور دارد و عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.

خدادادی فصل قبل دچار مصدومیت شد و با بدشانسی فرصت حضور در لیست اصلی پرسپولیس را از دست داد. با این حال بعد از رفع مصدومیت، این بازیکن با انگیزه بالا این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد.

این بازیکن در اردوی، ّپیش‌فصل سرخ‌ها موفق شد در ترکیب تیم بزرگسالان بدرخشد و در دوئل با تیم‌های پیکان تهران و مس رفسنجان موفق به گلزنی شد و همین مسئله باعث شد تا یحیی گل‌محمدی تمایل ویژه‌ای به حضور او در جمع شاگردانش پیدا کند. علیرضا خدادادی با توجه به چراغ سبز گل‌محمدی،  قرارداد سه ساله جدیدی را با این باشگاه به امضا رساند. این بازیکن ۲۱ ساله قرار بود فصل گذشته به فهرست تیم بزرگسالان اضافه شود اما مصدومیت به‌وجود آمده برای او باعث تاخیر در حضور خدادادی در جمع شاگردان گل‌محمدی شد.

حالا در فصل پیش رو خدادادی فرصت بازی کردن در تیم اصلی پرسپولیس را خواهد داشت و این بازیکن جانشینی برای آل‌کثیر به حساب می‌آید. یحیی بعد از جدایی عیسی تصمیم درستی گرفت و به جای اینکه به سراغ مهاجمان لیگ برتری برود و لیست خود را پر کند، خدادادی را را به تیم اصلی آورد و قصد دارد به او فرصت بازی دهد.

تصمیم خوبی که قطعا در آینده به نفع یحیی و پرسپولیس خواهد شد و مطمئنا گل محمدی از بازی دادن به یک بازیکن جوان و آینده دار پشیمان نخواهد شد. مبلغ قرارداد خدادای با پرسپولیس مشخص نیست ولی به طور حتم کل قرارداد او میلیاردها تومان از درخواست عجیب عیسی آل‌کثیر برای تمدید قرارداد کمتر است و این موضوع قطعا به نفع باشگاه پرسپولیس خواهد بود.
نظرات بینندگان